02.01.2023 t/m 31.12.2024

Muzikale Escape Game

Laat je hersens kraken in de Speelklok Escape Game! Je maakt een reis door de tijd en leert de muziekmachines uit het museum beter kennen.

4 kinderen spelen de Escape Game
Kinderen spelen een escape game
  • Leeftijd Vanaf 8 jaar
  • Duur 60 minuten
  • Aantal spelers Maximaal zes
  • Prijs Gratis met een entreeticket

In de Escape Game maak je kennis met Bobby en Jip. Als Bobby en Jip een uitvinder willen interviewen voor een schoolopdracht, stuiten ze op een tijdmachine. Die zal toch niet echt werken? Voordat ze het zelf doorhebben, belanden ze in een tijd waarin internet en smartphones nog láng niet bestonden. Hoe komen ze ooit weer in onze tijd terecht?

De game

Met je team speel je zes verschillende spellen en opdrachten. Bij elk spel staat een andere tijdperiode met bijbehorende muziekmachine uit het museum centraal. Zo komen jullie alles te weten over de instrumenten, hun herkomst en hoe ze werken! Van het grote carillon tot het kleine konijntje in de kool: ze komen allemaal voorbij. Hoe sneller jullie het spel hebben uitgespeeld, hoe hoger jullie eindigen in het klassement. De game is geschikt voor de hele familie en je speelt alleen met je eigen team. Reserveer een tijdslot via de ticketknop bovenaan.